Testing - testing!

Nu kör vi andra natten som Linnea sover själv i sitt rum. Jag tycker/tror att hon blir störd av oss när vi sover/snarkar/vänder på oss osv..

Jag sov på soffan i natt för att jag var osäker på om jag skulle höra henne till sovrummet om hon vaknade.. Det är en betongvägg mellan rummen, vilket gör att man kan lyssna på skithög musik i ena rummet och ligga och sova i det andra utan att bli särskiljt störd..

Det tog ett tag innan jag vaknade så det kändes inte så bra. Jag vill inte att hon ska behöva gallskrika för att jag ska vakna och komma till henne. Så idag fick vi en babyvakt av mina snälla morföräldrar så vi ska höra lilla hjärtat när hon vaknar <3 TACK <3

Ska bli spännande att se nu om hon återgår till bättre sovvanor som tidigare eller om hon bara kommit in i en ny "rutin" att vakna vid 01 och 06 och käka.. Inte jättejobbigt, men hon sov hela nätter sina första 5 månader.. Inte du skam :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0