Mer mat och en hel natts sömn :)

Idag ställde Linnea och jag in våra planer på att åka till öppna förskolan.. Jag kände mig sjukt trött redan igår och Linnea har varit ovanligt gnällig i några dagar, så jag önskade mig en sovmorgon av min dotter idag :P

Hon sov ända fram till 05 i sin säng i sitt rum, sen fick hon komma in till oss och fortsätta sova. Hela familjen vaknade vid 9.15 när pappan skulle upp för att jobba. Så skönt!

Så idag har vi varit effektiva, lillskiten och jag. Lagat massa barnmat, tvättat, dammsugit och jagat krypande busfrö ;)

Vilken häftig känsla det är när hon far runt självständigt och drar i allt :) Nu gäller det att hålla dammråttor och grejer borta från golvet, helt klart.

Maten som lagades idag blev
Kokt kyckling med potatis och morot.
Kokt fisk med potatis, palsternacka och morot.
Potatis- och palsternackspuré.
Kokt blomkålspuré (att tillsätta till annan mat)
Banan-och jordgubbspuré.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0