Väskan "packad"..

Ja, nu har jag iaf lagt alla grejerna som ska med till förlossningen på ett och samma ställe :P
Imorn åker dom ner i väskan!

Strax blir det tv.. Först "Familjen Annorlunda" och sen "En unge i minuten". Kul med ett sånt program nästan från hemmaplan, är ju inte riktigt samma sak att se förlossningar från England osv. Jag brukar annars kolla rätt mycket på typ förlossningsakuten osv, men har faktiskt inte sett så många sådana program sen jag blev gravid konstigt nog :P

Jag är helt slut efter bara ett par timmar på stan idag. Det var riktigt skönt att komma hem och slänga sig på soffan under duntäcket och kolla på film. Vi såg GrownUps. Sjukt kul film :) Rekomenderas!

Nehepp, soffan kallar ;)


Kommentarer
Postat av: shabbi

jag gissar på den 18 och en flicka=)

2011-03-08 @ 22:29:45
Postat av: svärmor

Kära svärdotter,tur att väskan är packad nu för den 11:e bär det av till förlossningen =o)

2011-03-09 @ 14:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0