"städdag"

Vaknade imorse, riktigt laddad för att städa. Kom igång framåt lunch och det gick riktigt bra till en början. Började skrubba badkaret, väggen, toan, spegel och allt annat där inne. Så nu skiner badrummet som aldrig förr. Kom halvvägs in i nästa rum när jag skulle svara på ett sms från mannen, men hittade ingen mottagning någonstans. Men jag VET att jag har mottagning när jag ligger i sängen. Så in i sängen och mycket riktigt, messet gick iväg och vi skrev lite fram och tillbaka. Sen när hans rast var slut, då började tydligen min, för jag vaknade 2,5 timma senare hyffsat utvilad :P Så det kan gå!

Nu ska jag fortsätta städningen så det iaf syns lite att jag ägnat "hela dagen" åt att städa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0