Bebisgos idag :)

Ska iväg på lunchdejt med Shabbi och träffa Josefin och Cornelia idag innan jobbet. Som jag har längtat!
Har inte träffat Jossa på en månad, min lilla sötnöt har ju haft fullt upp med att bli mamma <3
Jag kommer ju säääkert inte längta ännu mer till mars nu när lilla Cornelia finns i våra liv :)
Men tiden går så fort, så fort.. är så skönt att jag (förhoppningsvis) bara har några månader kvar att jobba.. Borde väl få havandeskapspenning från mitten av januari om inget krånglar..
Chefen borde vara nöjd.. jag hinner täcka upp över jul och nyår innan jag sviker i alla fall :P


Mamma har köpt en Hokus-Pokus-stol till Simon och kommande barnbarn :) 
Jag satt själv i en sådan när jag var en liten knodd :P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0