helgen

då var man äntligen 22 då :)

helgen har bjudit på både det ena och det andra.. i fredags stack Lippa o jag till badhuset o röjde i vågorna.. härligt att bada, bubbelpoolen är dock härligast :P

på lördagen kom mamma o hämtade mig så åkte vi iväg på kursen i silverlera.. 

   
jag är koncentrerad som få :P

blev supernöjd med resultaten.. de tre nedersta är mina, de andra är mammas..

  

på lördagkvällen blev det kalas med familjen.. lite paket o tårta satt inte helt fel :) 

söndagen spenderades även den på kurs med mamma.. superkul hade vi.. en riktigt lyckad present, bra jobbat mamma!! 



öppnade Mattes o Lippas paket igår på självaste födelsedagen..
Photo Pearls - man skriver ut en mall av ett foto från datorn o gör sedan en stor pärlplatta av det.. helt fast igår = nackspärr idag :P men kul är det, o riktigt häftigt :)

nu måste jag sova.. börjar 6.45 imorn.. dessutom första dagen med T2:an som ska gå med mig.. blir spännande :P


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh va kul pyssel du håller på med! Var hittade Nina kursen i silverlera någonstans? Grattis igen! Kram Titti

2009-10-06 @ 20:09:47
URL: http://teidahl.blogg.se/
Postat av: Mammi

Tack själv för en superhelg!! Jag är peppad till tänderna att ta tag i pysselrum mm. Det var jättekul att göra det här tillsammans och jag är glad att du gillade det!! STOR KRAAM!!!

2009-10-07 @ 06:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0