det var kalas här i fredags..


..och de som kunde komma va Prev, Martina, Persson, Shabbi o Santos..

allt gick lysande i köket hela eftermiddagen.. sen kom gästerna och galenskaperna började på en gång :P
i slutänden blev det iaf Pannbiff, potatis och sås..

Shabbi o Santos kom sist och jag tog emot lillungen, som började tokgrina då det va så mörkt i hallen att han inte fattade vart han var eller vems famn han hamnat i.. läskigt så klart! DÅ hör jag :AAAAAAANDERSSOOOOON!!!! såsen kokar.. jag kommer ut i köket och det ser ut så här:

 
HAHAHA.. visste inte om jag skulle skratta eller gråta..  efter en liten stund kommer Persson med en liten pik: "Andersson, jag som precis skulle fråga hur du kan hålla spisen så ren när du lagar mat.. men jag ångrade mig" :P (såsen som blev kvar räckte iaf till alla..)

 
till efterrätt blev det kladdkaka, hallon och glass.. väldigt mumsigt!
lillskiten va ganska skrikig under kvällen men så fort kameran åker fram så blir han helt besatt av den :P  

   
glad kille som ser ut att kolla på nått kul..
kan det va prev som viftar med armarna? jo, det måste va det som är så kul ;)


mmumms, hundben :P

Tack för en mysig kväll girls.. o tack Prev för ALLA vinster på Singstar ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Shabbi

tack för en trevlig kväll med super god mat ... pussa

2009-10-11 @ 21:19:30
Postat av: prev

hahah se vinsterna som en födelsedags present ;)

2009-10-12 @ 13:11:25
Postat av: Karolina

Ja, det var verkligen jättemysigt OCH sååå god mat :) Puss på dig!

2009-10-12 @ 16:50:12
URL: http://iiina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0