allt möjligt

ikväll blev det en sväng på stan med prev o ina då stan höll öppet till 21 av nån anledning, kommer inte ihåg varför :P införskaffade lite färgpatroner till skrivaren så imorn blir det till att skriva ut nya bilder till lite olika ramar i lägenheten :) skoj med lite pyssel!

imorn har darling och jag varit tillsammans i 3 år.. satan va tiden går.. men ändå inte.. ni vet vad jag menar.. känns som man känt varandra i en evighet.. blir en myskväll tillsammans med Lippa..

lördag och söndag kommer mammi och jag spendera på kurs i silverlera, vi ska göra smycken.. ska bli intressant och skoj :) mammas present till mig! på lördagskvällen kommer familjen på fika efter kursen.. hoppas på båda bröderna med sambos.. länge sen vi träffades allihopa..

blir ju då 22 på söndag.. har ett problem dock, har sagt till alla hela året att jag är 22, o nu ska jag vara det i ytterliggare ett år.. tokigt, måste lära mig hur gammal jag är :P hoho..

blir kalas om nån vecka eller så.. käk, mysigt sällskap, singstar o mariocart :P jupp, låter nice.

slänger in lite blandade bilder när jag ändå är i farten :P

    

     
några bilder från parkenzoo med sötisarna..
lippa o matte med wilmer i knät
och lippa o jag på bryggan på Ängö


Kommentarer
Postat av: Ina

Oo vad roligt att du har gjort en update :) Vi får helt enkelt tagga varandra på det :)

2009-10-02 @ 10:59:40
URL: http://iiina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0