höll på att spy :P





filippas tand va lös redan i söndags när hon var här, idag när hon kom var den toklös. tycker att det är så äckligt med lösa tänder. fy farao.. jag mutade med en kexchoklad om hon drog ut den.. jag tänkte ja skulle filma när hon drog ut den.. men det tog 10 minuter, vilket jag filmade, och jag höll på att både svimma och spy :P  blev helt kallsvettig och snurrig.. :P haha känns ju tryggt att man jobbar inom vården när man pallar sånna här trauman.. :P höhö... det va snuskigt iaf.. men fasiken så kul hon såg ut när den väl flög ut.. det blev en rolig film!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men hallå gumman... ? Visste inte att du var så känslig... Det har du fått efter pappa ;)

Puss

2009-04-18 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0