woohoooo

shiit va kul det va o spela :D blev värsta flashback från förr.. hehe.. så nu vet jag vart jag håller hus på onsdagkvällarna framöver! sen får vi se om jag kan gå imorn.. men det spelar mindre roll för jag är ledig och hade bara tänkt att ligga hemma o slappa o ha det bra! nu väntar duschen.. tyckte det kändes onödigt att duscha där när jag hade närmare 5 km att cykla hem också.. :P inget skoj på tv ikväll heller.. längtar till 5ans masspremiär med massa seriestarter samma vecka.. men det är nästa vecka är det nog om jag inte minns fel.. greys, gossip girl, desperate housewifes, hells kitchen.. sen kommer ja inte på fler nu.. men det kanske både räcker o blir över.. :P nehe.. duschen som sagt.. måste se till o köpa ny tejp till klubban också.. va kolsvart om händerna redan efter några minuter.. tydligen väääldigt gammal klubba/tejp ja fick av matte.. ooh.. är helt lyrisk.. det bästa med det hela va nog att ja inte va sämst ;) haha.. godnatt

Kommentarer
Postat av: Mammis

Heja Ajaa!!!! Gamla takterna sitter i... Kommer du ihåg när det var cup o du var sjuk... Sov på läktaren i pausen o kammade hem det sen i alla fall!!!

2008-09-25 @ 21:33:44
Postat av: Din Karl

Helvetesköket, går inte det på TV3 madam Andersson?!

2008-09-26 @ 19:46:39
URL: http://eautd.msandersson.se
Postat av: Din Lovtoy igen

Jag kom på att du menade Gårdåns nya program! Det heter ju nått med "The F word", typeli typ.

2008-09-28 @ 09:32:09
URL: http://eautd.msandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0