gaaaaaah

jag HAR uppdaterat.. bara det att jag har lite otur.. :P ett inlägg hade jag suttit skitlänge o lagt upp bilder.. då råkar jag trycka bort sidan.. bara så där.. :P KLANT! igår gjorde ja ett nytt försök.. då slutar internet funka.. (vilket händer ca 4ggr/dag) så då la alla program ja hade uppe av bara sådär.. men men.. som sagt, jag gör väl ett nytt förösk..

imorn fyller min darling.. min gulliga svärfar skrev på hans present: Grattis på 2?-årsdagen.. HAHA.. han kom inte på hur mycket han fyller.. :P men han blir iaf 27.. :) om 12 dagar är det min tur.. o inte har jag nått att önska mig.. som vanligt.. :S skärpning!!! måste komma på nått... sorry mor.. :P

nu ska ja fortsätta med mitt pyssel.. puss på er

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hallelujah-moment! Andersson har uppdaterat ;) haha..jag ska lägga upp en bild snart :P

2008-09-22 @ 22:31:51
URL: http://iiina87.blogg.se/
Postat av: Mammmma

Bra gumman! du får verkligen hotta upp sidan oftare- Du får ju tänka på din gamla mamma som behöver piggas upp! Puss på Dig!

2008-09-24 @ 00:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0