idag..

det har varit en härlig dag idag.. vaknade av ett telefonsamtal av chefen imorse som tyckte att det va dags att kliva upp med tanke på att klockan va halv 11.. va iaf ledig men hon ville bara kolla så att jag blir kvar en månad till som min patient kommer stanna på sjukan.. o det kommer jag ju.. sen va det bara o kliva upp o sätta sig i soffan o kolla på nån halvkass film.. men det kan va skönt det med när man vet att man inte har nått på schemat för hela dagen.. framåt ett halv 2 fick jag ett städryck och började röja i köket.. gick så långt att jag drog fram spisen o damsög där bakom.. :P o nej, vi ska inte flytta :P nått man typ annars bara när man flyttstädar..

framåt halv 5 drog matte o jag iväg på cyklarna för en runda.. blev en jäkla bit.. i regnet.. :P
fröslunda-snopptorp-triangeln- nästan vipptorp-baksidan av sjukan-djurgårdsskolan-ekängen-balsta-årby-slagsta-tuna park-stenby-lagersberg-fröslunda

vi va vilse där i slagsta ett tag.. men kom sedan ut på rätt spår igen... :P

efter det blev det hem o fixa käk..



det fick bli couscous och lax.. sen majs vid sidan om.. hade inte suttit fel med nån god kall sås..
men kylen ekade tom så det fick bli det som fanns helt enkelt..
hade ingen lust o sätta mig på cykeln igen ;) inte efter dagens runda..



ikväll har vi fixat med dom coola ramarna (som sitter ihop) som jag fick av barret i födelsedagspresent..
har skrivit ut foton och donat.. det fick bli tema: Teneriffa 2007

Kommentarer
Postat av: prevedan

har du inte ont i rumpan efter den långa cykelturen?? riktigt dukitga var ni, typ överallt var ni oxå!!!

2008-10-13 @ 22:16:32
Postat av: Mamma

Åh, en H I B I S K U S !!! ;) Ses i morrn

2008-10-14 @ 02:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0