då var man 21 då..

yes.. nu har ett år till gått.. har haft en jättetrevlig helg.. lördag=födelsedag så va karro, sia, martina, shabbi+santos här o käkade o babblade i flera timmar.. mycket trevligt!! när jag väl fått tag på santos så tog det ett bra tag innan jag gick med på att dela med mig av honom till karro :P av er söta girls fick jag presentkort på spakällan ( i år igen.. :P ) = mycket uppskattat!!



söndag gick i princip ut på att göra tårta o vänta på att klockan skulle bli 3.. då dök mamma, pappa, barret, niclas, mormor, morfar och svärfar upp :) blev bra mycket mer paket än jag räknat med.. 4 presentkort på guldfynd till ett totalvärde av 3000kr.. så nu ska det shoppas :D en verktygslåda av far med mejslar i, skitbra! skitsnygga svarta ramar från lillebror.. en underbar orkidé av storebror.. fler ramar från mor o far.. även fotopapper och en grodkrok till badrummet..



ett av presentkorten fick jag av matte på lördagmorgonen.. även ett innebandyklubbfodral till min innebandyklubba :) av filippa fick jag ett hemmagjort armband :)

mellan kalasen har filippa och jag sjungit singstar som tokar.. guuuuuud så kul det är :P hihi.. det köpte jag till mig själv i födelsedagspresent i förra veckan.. :P

idag blir det jobb igen.. känner att jag börjar få ont i halsen.. blir motstånd när jag sväljer.. inge bra.. inte så lämpligt att vara hemma o va sjuk när matte är sjukskriven.. :S men men.. ska försöka klara mig :P 

                                          

kass bild på tårtan.. men den blev grym.. 
jag tycker filippa o jag var väldigt konstnärliga när vi gjorde den :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman och tack för senast! Jättesnygg tårta!! Nästa gång tänker jag äta upp halva!!!! Ha en jättebra vecka! Puss o Kram

2008-10-06 @ 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0