sovmorgon

i eftermiddag tror jag att jag ska förena nytta med nöje och ta cykeln och cykla ut till mormor och morfar som numera bor på landet.. tror dom flyttade ut runt den sista april iår.. har inte varit där än.. det är ju dessutom en mil o cykla så det blir både träning, babbel och kortspel.. en trevlig kombination om jag får säga det själv! hoppas dom är hemma :|

                                                                 
                                                            deras lilla stuga          snickarbod & dass

får ta o ringa o se om dom vill ha besök.. men först ska jag käka lunch innan jag åker hur som helst.. o fixa mina naglar som börjat bli riktigt fina nu.. är så stolt över mig själv att jag slutat med dom där dumheterna.. nu är växer dom som bara den...  :P


Kommentarer
Postat av: josefin

gud va fint dom har de där ute, förstår att dom är hellre där än inne i stan :) och det där med naglarna du :) :) :) jag är stolt!!!!!!!

2008-05-07 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0