söndag igår

o så var det en söndag den här helgen också.. vi tog cyklarna ner på stan och köpte lite grejer.. bland annat mina nya skor.. ett par kablar till olika apparater..  och en klänning till filippa tänkt att ha på barrets student..



sen gick vi till Ming o köpte med oss mat hem.. myspys o sitta hemma o käka kina till lunch.. framåt kvällen drog vi till skjulsta o tog kort igen.. det är så mysigt där.. men mindre mysigt var det med alla tusen myggor överallt.. men men.. va där i nån timma iaf.. sen åkte vi hem o kollade på spiderman 3.. den va bra.. lång, men bra..

lite kort från kvällen:


                    
1. den underbara eklunden
2. forssande vatten (kortet taget genom ett hål i staketet)
3. en stackare osm blev bländad av min blixt :P   
4. en groda som skrämde livet ur både mig och matte          
5. mer vatten..                                                     

Kommentarer
Postat av: emma

aaa oki men va kul =) nu har jag ju hittat din oxå... =) kram!

2008-05-12 @ 16:29:29
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0