pollenchock

kom på en grej jag bara måste berätta.. ganska skrattretande så här i efterhand faktiskt..
joo.. igår när jag höll på här hemma och fixa o dona så kom jag på den brilljanta idén att jag skulle vädra lite.. så jag öppnade balkongdörren i vardagsrummet och fönstret i sovrummet..  bytte sängkläder och la ut täcken och kuddar på balkongen och efter nån timma så bäddade jag i dom "nya" fina påslakanen vi fick av mamma o pappa i julklapp... första gången vi använde dom..

 

                                                                           


hur som helst så gick jag o la mig några timmar senare.. skulle upp 05.20 imorse men ja kom iaf inte i säng förrän ca: 23.30.. somnade efter en stunds tv-tittande.. o vaknar heeeelt täppt i näsar 04.00.. kunde knappt andas... fattade ingenting.. jag är inte förkyld.. nejdå.. men smarta sandra med den någorlunda nyupptäcka pollenallergin hade ju släpat in luftens all pollen rakt in i sänghalmen.. sååå smart!





Kommentarer
Postat av: karolina

SANDRA ANDERSSON tar priset i nomineringen: Klantarsel 2008. Vädrar säng kläder i värsta pollensäsongen. Kunde inte ha gjort det bättre själv :) Duktig...Kram på dig :)

2008-05-06 @ 21:25:33
URL: http://iiina87.blogg.se
Postat av: Fröken D

vet hur det känns=)

2008-05-07 @ 08:30:39
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: josefin

pollenchock och stjärnfall :)

2008-05-07 @ 10:31:04
Postat av: prevedan

heheh osmart stork!! hahahah.. kanns skont o slippa helvettet her har ju allt redan blommar klart :) men du har nog lart dif en laxa tror ja nog.. ingen vadring pa dagen utan pa kvallen pollen halten e lagre da ;)
prata med proffset vetdu ;)

2008-05-07 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0