nedräkning

bara en dag till.. sen är jag ledig en vecka.. en dag till.. det borde ja kunna stå ut med trots att jag är så trött på skiten just nu att ja skulle kunna strunta i det totalt.. tappar motivationen när man gått o trott att det kommer att fixa sig i höst o man bara fått positiv respons från chefen hela hösten/vintern.. o nu pang bom så är det i princip kört.. känns trist när man gått där o trampat till och från sen 2005.. men men.. får väl se det som en chans att göra nått nytt.. så nu slutar vi gnälla.. jag har ju min 4 veckors sommarsemester o se fram emot... o det gör jag verkligen!

möblerade om i filippas rum i morse.. blev gulligt.. fick en liten sovhörna.. hoppas hon tycker om det..!

Kommentarer
Postat av: josefin

det är ett jävla skit de här med las listan!!! BRÄNN DEN!!!! ;)

2008-05-05 @ 22:39:39
Postat av: prev

haha visste inte ens att du hade borjat blogga igen.. soft nu kan ja reada lite om ditt liv igen...

2008-05-06 @ 18:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0