natur

nu är jag hemma igen.. fick lite ont i baken efter 2 mil på cykeln... men det gick över ganska snabbt. dagen bestod av kortspel, skratt, fika och innan jag skulle åka hem igen va vi ute en timma o tog kort på blommor och så.. njöt av det härliga vädret. tänkte lägga upp några av dagens snyggaste bilder.. i mitt tycke vill säga.. just ja.. fick en påse rabarber med mig hem.. får ta o koka kräm imorn.

image41

en myra på besök i en äppelblomma

image42

samma myra på ett annat ställe bara

image43

och en fluga i samma träd

älskar inställningen närbild i min kamera.. det blir så coola bilder :)

Kommentarer
Postat av: jossan

fina bilder :) 2 mil låter mer än vad det är. går ganska fort, eller hur?! cyklar lite över en mil om dagen fram och tillbaka till jobbet. vi är duktiga vi :)

2008-05-07 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0