ledig

det var så skönt att gå hem från jobbet idag. kändes som att jag hade varit där i två veckor i sträck.. har sprungit som en galning och letat grejer på hela huset.. först var det akuten där jag skulle ha ett suturset, där fick jag stå o vänta en bra stund för dom verkade ha fått in nått riktigt akutfall som alla kutade till.. sen efter nån timme blev det tokbrådis att hitta "sytråd". En doktor skulle ta och plocka bort ett drän på en patient, o när han skulle sy ihop det hela så fanns det ingen tråd i sutursetet som jag tidigare hämtat. då var det bara att kuta till AVA. men icke. vidare till 81:an, första sidan ja kom till hade inte, men lovade att det fanns på andra sidan. men icke. men precis när jag skulle gå kom en syrra o sa att det hade dom visst. bra, då var det bara att kuta tillbaka till doktorn som stog o vänta med sterila handskar i högsta hugg.. puuh..  usch och fy.. nu vill jag bara vila en stund innan Filippa kommer. hon har namnsdag idag, ska få ett pussel i present :P
-----
Filippa ringde precis.. nu är dom på väg.. hejhopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0