innebandy

jaha, helgen som varit då.. den har i största del bestått av innebandy.. Matte o Barret har spelat cup i vilstahallen. skoj o se pojkvän och lillebror spela tillsammans.. spännande så in i... kunde knappt sitta still :P mina gamla innebandynerver som vaknade till liv.. blev jäkligt sugen o spela, det kan ja inte förneka..            
 


mamma o pappa kom o kollade på fredagen... kul o få träffa dom för en gångs skull.. myra o zeke va med.. gullhundar.. önskar man kunde träffas oftare.. men det finns ju inte tid för det.. vi stack o käkade hemma hos oss efter matchen.. american pizza vs sushi.. haha uscha för sushi.. det va mamma som käka. pappa o barret käka pizza o jag snyltade en slice.. va inte så hungrig.. innan dom åkte hem gick vi ner i källarn o hämta micro och dammsugare som vi sparat till barret när vi köpt nytt. skönt o bli av med det så man får lite mer plats i källaren..

kvällen spenderades i vilsta med ett gäng fulla innebandyspelare (Matte+kompisar).. vi spela fotboll i mörkret och jag kapade både en och två fötter.. :P sån van fotbollspelare som jag är :S sorry!!! tur att folk va fulla.. ; ) nån sköt mig på armen så jag trodde för en stund att den va av.. men icke.. phuuu.. efter ett par timmar begav vi oss hem till oss.. och resultatet av det kan vi sammanfatta med att det var trevligt till en början.. tills folk blev så fulla att det var dags att gå hem... vilket de gjorde.. hade tomt hus redan strax efter 2 vilket va skönt..

första matchen på lördagen var halv 3 o det var ett par stycken som inte va så pigga, men det var ju självförvållat.. do vann iaf o spelade skitbra.. va så skoj o titta.. första gången jag såg barret göra zorromål : ) åkte med bror till tunapark en snabbis mellan matcherna och sedan till max för att införskaffa lunch.. blev ett väldigt väntande.. spelade kvartsfinal klockan 18.. o förlorade.. trist.. men ganska skönt o slippa vänta kvar flera timmar till.. jag var nog trotts allt en av de mest besvikna :P dålig förlorare!!!

blev en lugn kväll med film o glass.. skönt att vara ledig en lördagkväll o vara själva.. det va ett tag sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0