dagens hjälte

hahaha.. det är ja det.. :P hittade en mobil på golvet i omklädningsrummet i källaren på sjukan... tänkte för mig själv att alla är ju faktiskt inte lika ärliga och bussiga som jag.. så jag stoppade mobilen i fickan.. för att sedan börja den svåra jakten efter mobilens ägare.. o det var bannemig svårare än ja hade kunna trott.. meen.. några sms från den borttappade mobilen och några samtal med ägarens närmsta anhöriga senare så visade det sig att den hörde till en kollega en våning upp.. en förvånad kollega :P men det var ju trevligt att få vara hjälte för en dag.. det lovar ja :P haha..

resterande del av kvällen på jobbet rullade på som bara den.. mycket spring upp och ner, fram och tillbaka.. jag och E jobbade ihop ikväll.. garvade som tusan.. jag trodde visst att jag, hon och en patient i säng skulle få plats i en LITEN hiss.. whaaaaat?? snacka om tankspridd när ja tröck på hissknappen.. o vi bara garvade.. haha..  kvällen slutade hur som helst mycket trevligt med ett andra besök på avdelningen en trappa upp där jag träffade på karoliiiiiina.. hon kollade på mig. jag kollade på henne.. vi glodde en stund. sen fattade vi att det var vi :P och nu va det minsann jag som kom på DIG persson.. med näsan i datorn.. o inte va det BMS du satt o läste i inte.. HAHA!

nu väntar ja bara på att min darling ska komma hem.. hejhopp! 

Kommentarer
Postat av: Karolina

HAHAHA...ja där kom du på mig allt...Vilken dag du var med om, hjältinnan :) ses kanske i helgen!

2008-05-23 @ 07:29:36
URL: http://iiina87.blogg.se
Postat av: karolina

Ja, det vore ju trevligt :) Jag jobbar dag på söndag...men whatever ;) Om du vill så får du gärna komma till mig annars...jag har noll på mobilen, så jag kan ju ringa sen...

2008-05-23 @ 18:50:11
URL: http://iiina87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0