anderssons tvättinrättning

japp, nu är maskin 7 och 8 igång nere i tvättstugan.. snodde sista passet också så att allt skulle bli klart idag.. det är inte så kul att tvätta.. eller hur!?

dagen som varit då.. jo nu ska vi se.. vaknade vid 10 och var alldeles torr i munnen.. berodde på att jag va så täppt i näsan att jag legat med öppen mun och andats en längre tid.. :P fick nån pik att jag visst hade låtit lite mycket där jag låg och andades genom munnen.. :P oops.. sorry. gick iaf upp o gjorde mig en banan/jordgubbssmoothie och satte mig vid tv:n och kollade på gårdagens inspelade avsnitt av Rent hus.. sedan var vi så hurtiga att vi tog cyklarna till Vilsta och gick spåret.. fasiken va varmt och flåsigt det blev :P men skönt var det... men det är lite väl mycket uppför och nerför för min smak.. men det är ju kul o variera sig... HAHA.. precis som att jag gick i olika spår varje dag.. det var inte så jag menade.. men iaf.

matte drog i väg till jobbet strax efter 2 och jag satte mig o luffa vid datorn.. gick även ut en sväng på balkongen och beundrade den fina grönskan vi har precis utanför..

image44

sen har jag käkat, fixat o donat här inne, sprungit upp och ner till tvättstugan och luffat vid datorn, o nu ska ja kolla på Lyxfällan tänkte ja..

Kommentarer
Postat av: josefin

SKÄRPNING!!!!!!

2008-05-11 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0