smäller både högt och lågt

image4

japp.. just nu smäller fyrverkerierna för fullt utanför.. låter iofs som att det är grannen som härjar.. men det får vi hoppas på att det inte är.. en annan smäll blev det på sjukan. fy farao säger jag bara.. skulle ta sparkcykeln, den snygga gula monarken, och sticka ner till blodbanken och hämta plasma.. ja står på cykeln och trycker på hissknappen, och PANG!!!! fan va ont det gjorde, världens stöt i tummen som gick upp i armen så jag fick världens ryckning i ÖGONBRYNET :S ja man kan ju undra.. men jag lovar, jag överdriver inte.. AJAJ.. en tjock blå blixt gick från knappen till min stackars (nu brända) tumme...

ska man behöva stå ut med sånt? ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0